Veelgestelde vragen

Hi, hoe kunnen we je helpen?

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan hieronder de categorieën of neem contact met ons op.

Moet ik retourkosten betalen?

De retourkosten (€3,95) zijn voor de rekening van de klant. Wij willen het milieu zo min mogelijk belasten. Door de retourkosten zijn klanten bewuster van hun aankoop. Dit leidt tot minder zendingen over en weer. Gebruik de maatadvies-tool als je twijfelt over jouw maat of neem contact op met onze klantenservice.

Hoe stuur ik een item retour?

  • Log in met jouw e-mailadres en ordernummer op www.studioanneloes.nl/retour en volg de stappen.
  • Print het retourlabel, inclusief retourformulier. Het is ook mogelijk zonder printer te retourneren. In plaats van het retourformulier kan je de pakbon terug in het pakketje stoppen. Het digitale retourlabel kan je vanaf je telefoon laten scannen bij een PostNL punt. Dan printen ze daar een nieuwe sticker uit.
  • Vouw het artikel op en doe het in de originele verpakking. Het artikel moet onbeschadigd, ongedragen en ongewassen worden geretourneerd in de originele verpakking en onze Studio Anneloes hangtag moet aan het item bevestigd zijn.
  • Verpak het artikel goed, want wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging van een geretourneerd artikel.
  • De retourkosten bedragen €3,95.
  • Plak het retourlabel aan de buitenkant van de verpakking. Breng het pakket naar een PostNL punt en bewaar de Track & Trace code.

Binnen hoeveel dagen moet ik retourneren?

Ongewassen, ongedragen en zonder (make-up) vlekken mogen onbeschadigde artikelen met originele labels binnen 30 dagen retour gestuurd worden. Retourneren kan via studioanneloes.nl/retour.

Zoek op categorieën