Moet ik retourkosten betalen?
Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij willen het milieu zo min mogelijk belasten. Door de retourkosten zijn klanten bewuster van hun aankoop. Dit leidt tot minder zendingen over en weer. Gebruik de maatadvies-tool als je twijfelt over jouw maat of neem contact op met onze klantenservice.
Retourkosten bij gebruik van ons retourlabel:
Let op: Als je ervoor kiest om de retourzending zelf te regelen via een andere vervoerder, kunnen de kosten variëren. In dat geval bedragen de retourkosten doorgaans €7,95 of meer, afhankelijk van de gekozen verzendoptie en -dienst.
Binnen hoeveel dagen moet ik retourneren?
Ongewassen, ongedragen en zonder (make-up) vlekken mogen onbeschadigde artikelen met originele labels binnen 30 dagen retour gestuurd worden. Retourneren kan via studioanneloes.nl/retour.
Hoe stuur ik een item retour?
- Log in met jouw e-mailadres en ordernummer op www.studioanneloes.nl/retour en volg de stappen.
- Print het retourlabel, inclusief retourformulier. Het is ook mogelijk zonder printer te retourneren. In plaats van het retourformulier kan je de pakbon terug in het pakketje stoppen. Het digitale retourlabel kan je vanaf je telefoon laten scannen bij een PostNL punt. Dan printen ze daar een nieuwe sticker uit.
- Vouw het artikel op en doe het in de originele verpakking. Het artikel moet onbeschadigd, ongedragen en ongewassen worden geretourneerd in de originele verpakking en onze Studio Anneloes hangtag moet aan het item bevestigd zijn.
- Verpak het artikel goed, want wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging van een geretourneerd artikel.
- De retourkosten bedragen €3,95.
- Plak het retourlabel aan de buitenkant van de verpakking. Breng het pakket naar een PostNL punt en bewaar de Track & Trace code.
Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?
Wij behandelen de retourzending uiterlijk binnen 5 werkdagen* na ontvangst. Daarna kan het 2 tot 3 werkdagen duren voordat de bank het heeft verwerkt en het bedrag op je rekening staat. De terugbetaling wordt na 2 dagen teruggeboekt onder de naam: "Stichting Mollie Payments" op het rekeningnummer waarmee je de betaling hebt gedaan. Heb je (gedeeltelijk) betaald met shoptegoed? Dan is dit bedrag direct terug te zien in je account.
*m.u.v. weekenden, feestdagen en extreme drukte
Kan ik een besteld item omruilen?
Je kunt het item dat je besteld hebt retour sturen. Als wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, wordt het bedrag aan je terugbetaald. Voor een ander artikel of een andere maat dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.Kan ik meerdere orders in 1 verpakking retourneren?
- Je dient beide ordernummers aan te melden via www.studioanneloes.nl/retour
- Bij de ene bestelling geef je aan ik regel de verzending zelf en print het Retourformulier.
- Voor de andere zending kies je als verzendoptie PostNL. Dit kost €3,95. Print het retourlabel en het retourformulier.
- Doe beide retourformulieren in het pakket.
- Zodra het pakket bij ons binnenkomt, staat het geld binnen enkele werkdagen op je rekening.
In het kader van duurzaamheid mogen 2 pakketten (meerdere items) in één pakket worden geretourneerd.
Klachten
Een beschadigd artikel ontvangen of een klacht over je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk. Wij zorgen voor een passende oplossing.
Heb je een klacht over een artikel dat je in een van onze winkels hebt gekocht? Dan helpen we je graag verder in de desbetreffende winkel.
Bekijk al onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.