Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Volg de onderstaande stappen om een bestelling te plaatsen:

  • Selecteer het gewenste artikel.
  • Selecteer de juiste kleur en maat.
  • Klik op de "Voeg toe aan winkelmand" button.
  • Je krijgt een melding dat het artikel toegevoegd is.
  • Je kunt direct afrekenen als gast of inloggen op jouw account, verder winkelen of naar de winkelmand gaan om de geselecteerde items nog eens te bekijken.
  • Klaar om te bestellen? Volg de stappen in de check-out en vul de nodige informatie in.
  • Wanneer je succesvol hebt afgerekend, krijg je een bevestigingsmail en gaan we jouw bestelling verzendklaar maken.

  • Je kunt ook kledingstukken voor een ander moment bewaren door ze toe te voegen aan je verlanglijst. Dit doe je door op het hartjes-icoon bij het betreffende artikel te klikken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Een geplaatste order kan niet worden geannuleerd. Controleer je order voordat je 'm afrondt. Als het pakket al onderweg is kun je in dat geval het product na ontvangst naar ons retourneren. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor jouw eigen rekening zijn. Retourneren kan via studioanneloes.nl/retour..

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met een PostNL Track & Trace code. Vanuit die e-mail kun jij jouw pakket volgen en de verwachte levertijd inzien.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet lukt?

Mocht je problemen hebben met bestellen, probeer dan eerst de site te verversen. Op je telefoon doe je dit door de pagina kort met je duim naar beneden te trekken. Heb je nog vragen? Neem dan contact met op met onze klantenservice.

Kan ik een bestelling plaatsen vanuit het buitenland? Levering in Nederland is gratis. Aan levering in anderede EU-landen zijn kosten verbonden, afhankelijk van het land waar het pakket naartoe moet worden verzonden.

Oostenrijk € 8,45
België € 2.45
Frankrijk € 7.45
Duitsland € 2.45
Italië € 12.45
Luxemburg € 5.45
Spanje € 11.45


Hoe moet ik afrekenen?

  • Ga naar je winkelmand.
  • Klik op afrekenen onderaan het scherm.
  • Vul jouw e-mailadres en postcode in, klik daarna op 'Verder'.
  • Vul jouw gegevens in.
  • Selecteer de gewenste bezorgmethode.
  • Selecteer de gewenste betalingsmethode.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail in mailbox.
Wat zijn jullie betaalmethodes? Je kunt op onze website www.studioanneloes.nl betalen met een creditcard of met iDeal. Wanneer je een order plaatst buiten Nederland, binnen de EU, dan zijn er per land andere betaalmogelijkheden beschikbaar. Deze zijn zichtbaar bij het afrekenen. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling is niet gelukt maar het bedrag is wel afgeschreven? Neem contact op met onze klantenservice als de bestelling niet is gelukt.

Kan ik betalen met Afterpay of Klarna? Achteraf betalen is niet mogelijk op de webshop van Studio Anneloes. Betalen kan alleen via iDeal en Creditcard.

In alle gevallen dien je jouw bestelling op voorhand te betalen. Kies de betaalmethode die het best bij jou past om jouw bestelling te voltooien.
Jouw vraag hier niet beantwoord?
Bekijk al onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
+31 (0)20 - 3700659