Klanten Service

Bezorgen

  • Wat zijn de verzendmethodes?

    Wij verzenden onze pakketten met PostNL.
    Bij de verzending ontvang je een Track & Trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering.
    Deze Track & Trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Levering in Nederland is gratis.
    Aan levering in de EU zijn kosten verbonden, afhankelijk van het land waar het pakket naartoe moet worden verzonden.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Op werkdagen vóór 16:00 uur besteld, is de volgende dag in huis!
    Bestel jij op vrijdag na 16:00 uur? Dan zullen wij jouw bestelling op maandag in behandeling nemen en verzenden.
    Je hebt jouw bestelling dan op dinsdag in huis.

  • Wat zijn de levertijden tijdens de feestdagen?

    Tijdens feestdagen is het drukker dan normaal bij Post NL.
    Houd er rekening mee dat je bestelling later bij je aan kan komen of dat het langer duurt voordat de retouren verwekt zijn.
    Heb je vragen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hier de Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

  • Kan ik bestellen in het buitenland?

    Je kunt bestellen binnen de EU.
    Met uitzondering van Engeland, Noorwegen en Zwitserland.