Menu

Klanten Service

FAQ

  • Contact

    Heb je vragen, opmerkingen of feedback? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. 

    Wij zijn op onderstaande manieren te bereiken:
    Whatsapp met ons: +31-(0)6-304 34 707
    Chat via de website
    Bel dit nummer: +31-(0)20-3700 659
    Of stuur ons een e-mail: webshop@studioanneloes.nl

    Retouradres:
    Studio Anneloes Webshop
    Postbus 69022 
    1060 CA Amsterdam

  • English?
    There is no English version of this website available, also no other language. If you have any questions, please send us an EMAIL and we will respond as soon as we can.
  • Maten

    Over het algemeen valt de collectie van Studio Anneloes groot en heb je bij ons een maatje kleiner. De collecties van L.O.E.S vallen normaal.

    Check onze Maattabel voor de juiste maat!

    Twijfel je over de te bestellen maat of heb je vragen? Neem dan contact met ons op.

  • Merken

    Studio Anneloes
    Anneloes ontwerpt haar collecties in haar eigen studio, met de vrouw die het draagt in gedachte, jij dus! We maken wat je wilt, wanneer je het wilt. Wij willen dat je kleding draagt waar je écht gek op bent, waar je je heerlijk in voelt en die je eindeloos wilt blijven dragen. De collecties van Studio Anneloes zijn enorm wisselend en daarom altijd on-trend. Het draagcomfort is hoog, de kwaliteit is uitstekend en alle artikelen zijn duurzaam en op duurzame wijze ontwikkeld. Wat wil je nog meer?

    Lot’s Of Easy Styles | L.O.E.S
    Wij zijn ervan overtuigd dat je comfortabel voelen een enorme rol speelt in het zelfvertrouwen van de vrouw. Daarom ontwerpen we een eigentijdse collectie met heel veel easy styles. De collecties zijn gemaakt van natuurlijke materialen met respect voor de maker, verkoper en drager.


  • Travel kwaliteit
    Buy less, choose well, make it last.
    Aandacht maakt ook de kleding van Studio Anneloes mooier en van mooie dingen wil je graag zo lang mogelijk genieten. Volg onze instructies en jouw lievelingsitems gaan nog langer mee. Het klinkt simpel, en dat is het ook. Lees er HIER alles over!
  • Basis collectie
    Onze basis collectie is (als het goed is) altijd in maat XS t/m XXL uit voorraad leverbaar in zowel zwart als donkerblauw. Daarnaast zijn er enkele modellen standaard in wit verkrijgbaar. Per seizoen hebben we een aantal seioenbasics, zoals dikke kwaliteit in de winter en bermuda's in de zomer. Deze worden in ruime aantallen ingekocht voor een heel seizoen maar zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.
  • Klachten
    Als je klachten hebt over onze service of producten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via webshop@studioanneloes.nl. We zullen je klacht binnen 3 werkdagen behandelen. De klacht is gegrond wanneer deze niet veroorzaakt is door:
    • Beschadiging door opzet of nalatigheid
    • Beschadiging door verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
    • Normale slijtage
    • Beschadiging als gevolg van het niet navolgen van de gebruiksaanwijzing en/of was instructies.
    Als de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, heb je de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
  • Mijn product is beschadigd, wat nu?
    Dat is natuurlijk erg vervelend. Alles wordt in ons atelier in Polen met de hand in elkaar gezet, het kan daarom wel eens gebeuren dat er iets niet goed gaat. Ga hierboven naar de tab met Contact gegevens en laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Je kunt het best een mail sturen naar webshop@studioanneloes.nl met enkele foto's.
  • Mijn bestelling is niet compleet
    Dat is heel vervelend, we lossen dit graag zo snel mogelijk met je op. Als er iets mis is met jouw bestelling, neem dan contact met onze klantenservice op. Alle gegevens vind je hier bovenaan bij Contact.
  • Retourneren

    Als het artikel dat je besteld hebt, toch niet helemaal aan jouw verwachtingen voldoet, mag je haar natuurlijk retourneren. Ongewassen, ongedragen en onbeschadigde artikelen mag je binnen 30 dagen retourneren. Wij behandelen de retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.
    Wij verzenden onze pakketten altijd kosteloos, retourkosten zijn echter voor eigen rekening. Heb jij een verkeerd artikel of verkeerde maat geleverd gekregen? Stuur dan een e-mail naar webshop@studioanneloes.nl. Wij zenden je dan een gratis retourlabel toe!
    Ruilen is helaas niet mogelijk, we verzoeken je om een nieuwe order te plaatsen.

    Ons retouradres is: Studio Anneloes webshop, Postbus 69022, 1060 CA Amsterdam.

    PS: Heb je een retour van Modesnoepjes, dan kunnen die naar hetzelfde adres over vermelding van Modesnoepjes.

  • Retour procedure

    1. Vouw het artikel op – indien mogelijk – in de originele verpakking. Bescherm het artikel goed, want wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging van een geretourneerd artikel.
    2. Vergeet niet het retourformulier in te vullen en bij te voegen.
    3. Plak de retouradressticker op het pakket.
    4. Verstuur jouw retourzending als pakket met Track & Trace code en liever niet als poststuk.
    Onze ervaring is dat poststukken nog wel eens kwijtraken bij Post NL en kwijtgeraakte retouren kunnen wij niet crediteren.

    Terugbetaling
    Wij betalen het retourbedrag terug via de door jou gekozen betaalmethode. Dus als je bijvoorbeeld met iDeal hebt betaald, dan zal onze betalingsprovider Ingenico het retourbedrag ook via iDeal terugstorten.

    Ruilen is niet mogelijk, we verzoeken je een nieuwe order te plaatsen wanneer je een ander item wenst te ontvangen.


  • Ruilen

    Ruilen is helaas niet mogelijk. 

    Wil je een andere kleur of maat van hetzelfde artikel, of een geheel ander artikel ontvangen, dan verzoeken we je een nieuwe order te plaatsen.

  • Hoe werkt betalen met Creditcard?
    Wij accepteren Mastercard en Visa. Je voert je creditkaartgegevens in via een veilige SSL-server. Je herkent deze aan het slotje vooraan in de adresregel van de pagina of de S in de URL regel: HTTPS. Wij zullen je bestelling leveren zodra het creditkaartbedrijf de betaling heeft goedgekeurd. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen met een creditcard. Het bedrag wordt direct op het moment van betaling gedebiteerd.
  • Hoe werkt betalen met iDeal?
    Met iDEAL kun je betalen via jouw eigen bank. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internetbankieren omgeving: veilig én gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, mits je gebruik maakt van internetbankieren via jouw bank.
    Selecteer de betaalmethode iDEAL aan het einde van het bestelproces.
    Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieren omgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en rond de betaling af door de stappen te volgen. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Studioanneloes.nl krijgt vervolgens bericht dat de bestelling is betaald. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling.
  • Welke betaalmethodes zijn er?
    Je kunt bij Studioanneloes.nl betalen met iDeal of creditcard. Wanneer je een order plaatst buiten Nederland, binnen de EU, dan zijn daar per land andere betaalmogelijkheden beschikbaar. Deze zijn dan zichtbaar in de checkout. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen via bovenstaande contactgegevens.
  • Verzending

    Op werkdagen vóór 16:00 uur besteld, is de volgende dag in huis!

    Levering in Nederland is gratis, aan levering in de EU zijn kosten verbonden, afhankelijk van het land waar het pakket naartoe moet worden verzonden.

  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    Via de Track & Trace code die je van Post NL hebt gekregen, kun jij jouw pakket volgen en de levertijd inzien.

    Als je besteld hebt met een account, kun je inloggen en daar altijd je tracking info vinden.

  • Ik wil dat mijn bestelling later wordt verzonden, wat nu?
    Wil je jouw bestelling later ontvangen? Kies dan voor een andere leverdatum in de checkout. Heb je je bestelling al geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan kunnen wij de mogelijkheden bespreken.
  • Ik ben mijn wachtwoord om in te loggen vergeten, wat nu?

    Als je klikt op 'Account', rechts bovenin het scherm, zie je een link met “wachtwoord vergeten”. Als je hierop klikt en je e-mailadres invoert, ontvang je per e-mail een nieuw wachtwoord. Uiteraard kun je je wachtwoord daarna weer wijzigen via “wachtwoord wijzigen''.

  • Wanneer wordt mijn creditcard gedebiteerd?
    Indien u betaalt met een creditcard, wordt het geld op het moment van betaling gelijk gedebiteerd.
  • Met welke pakketservice wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij verzenden onze pakketpost altijd met Post NL.
  • Hoe lang is de levertijd van de bestelde artikelen?

    Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, is de volgende dag gratis in huis.

    Bestel jij op vrijdag na 16:00 uur? Dan zullen wij jouw bestelling op maandag in behandeling nemen en verzenden. Je hebt jouw bestelling dan op dinsdag in huis.

  • Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
    Zodra jouw bestelling is geplaatst, wordt deze verzendklaar gemaakt, neem daarom zo spoedig mogelijk contact met ons op, via 020-3700 659. Het is niet mogelijk om bestellingen die op een werkdag vóór 16:00 uur zijn besteld, na 16:00 uur nog te annuleren, ze zijn dan al meegegeven aan PostNL. Het pakket is dan dus al naar je onderweg. In dat geval kun je het product na ontvangst naar ons retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag na retour ontvangst van de producten zo snel mogelijk op jouw rekening terugstorten. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.
  • Mijn factuuradres wijkt af van het afleveradres
    You'll have to contact the postalservice to get that information :)
  • Garantie
    Op grond van de wet moet een artikel in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Hier is geen vaste termijn aan gekoppeld. Dit hangt af van de gebruiksduurverwachting bij de aanschaf. Van sommige artikelen mag meer worden verwacht dan van andere artikelen. Als je een artikel hebt dat binnen de toepasselijke garantietermijn niet goed functioneert, dan zoeken wij zo snel mogelijk naar een passende oplossing, bijvoorbeeld door het artikel te repareren of te vervangen. Je kunt je klacht in dit geval aanmelden via webshop@studioanneloes.nl. Is het probleem veroorzaakt door je eigen schuld, of heb je het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten, dan heb je geen recht op vervanging of teruggave van het geld.
  • Persoonlijk advies nodig?
    Wij helpen je graag bij het vinden van de perfecte outfit! Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt over de maten, pasvormen of kleuren van onze items. Je krijgt van ons een persoonlijk, eerlijk en deskundig advies!