Klanten Service

Betalen

  • Wat zijn jullie betaalmethodes?

    Je kunt bij Studioanneloes.nl betalen met iDeal of creditcard.
    Wanneer je een order plaatst buiten Nederland, binnen de EU, dan zijn er per land andere betaalmogelijkheden beschikbaar.
    Deze zijn dan zichtbaar in de checkout. Bij vragen neem contact op met onze klantenservice.

  • Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?

    Dat is heel vervelend, we lossen dit graag zo snel mogelijk met je op.
    Als er iets mis is met jouw bestelling, neem dan contact met onze klantenservice op.

  • Hoe werkt betalen met iDeal?

    Met iDeal kun je betalen via jouw eigen bank. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internetbankieren omgeving: veilig én gemakkelijk.
    Je kunt direct gebruik maken van iDeal, mits je gebruik maakt van internetbankieren via jouw bank.
    Selecteer de betaalmethode iDeal aan het einde van het bestelproces.
    Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieren omgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en rond de betaling af door de stappen te volgen.
    Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven.
    Studioanneloes.nl krijgt vervolgens bericht dat de bestelling is betaald.
    Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling.

  • Hoe werkt betalen met Creditcard?

    Wij accepteren Mastercard en Visa.
    Je voert je creditcardgegevens in via een veilige SSL-server.
    Je herkent deze aan het slotje vooraan in de adresregel van de pagina of de S in de URL regel: HTTPS.
    Wij zullen je bestelling leveren zodra het creditkaartbedrijf de betaling heeft goedgekeurd.
    Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen met een creditcard.
    Het bedrag wordt direct op het moment van betaling gedebiteerd.

  • Wanneer wordt mijn creditcard gedebiteerd?

    Indien u betaalt met een creditcard, wordt het geld op het moment van betaling gelijk gedebiteerd.
    Naar gelang je persoonlijke card-afspraken met jouw bank, wordt het bedrag geheel/gedeeltelijk aan het eind v.d. maand afgeschreven.


  • Waarom zijn er geen achteraf betaalmogelijkheden zoals Afterpay en Klarna beschikbaar?

    Op de webshop van Studio Anneloes is het niet mogelijk om achteraf te betalen, alleen via iDeal en Creditcard.
    We hebben hier bewust voor gekozen omdat we zagen dat er vaak dubbele maten werden besteld.
    Dat vele heen en weer sturen is enerzijds slecht voor het milieu en anderzijds door de zeer beperkte voorraad niet klantvriendelijk voor mensen die ook graag een item willen bestellen.
    We helpen je daarom liever graag om de juiste maat te bestellen.
    Je kunt hierover altijd contact met ons opnemen.

  • Hoe moet ik betalen als ik in het buitenland woon?

    Wanneer je een order plaatst buiten Nederland, binnen de EU, dan zijn er per land andere betaalmogelijkheden beschikbaar.
    Hieronder staan de verzendkosten per land aangegeven: